Dåligt med bloggande...

Ja det här med bloggande är inte min bästa sida.... skulle återkomma om Linas Matkasse, men inte gjorde jag det
inte. Har dessutom hunnit få en omgång till sen sist.
Har inte gjort alla rätter enligt recepten men mycke bra recept är det, kommer allt fortsätta i höst att beställa kassen med mat. Har kommit fram till att för oss är det ingen idé att beställa något under sommaren, då vill jag kunna anpassa mig efter vädret. Är det fint då grillas det, eller någon annan enklare mat.... :)

Just nu sitter jag i soffan med en liten gosig hund som ligger o myser på mina ben. Jonte har åkt till västkusten med några goa kompisar till oss, härligt för honom. Mikael jobbar, dags för en jobbhelg igen..... Becca o hennes kompis Emelie från Karlstad som bor hos oss under veckan är på PIP och lyssnar på alla braiga band som är på festivalen och spelar. Just nu är det nog The Ark, skulle så gärna vara där men så blev det inte.
Blir nog sängen snart, kommer ju aldrig i säng så sömnen består i stort sett max av fem timmar per natt....måste bli skärpning.

Ja vad har hänt sen annars...... Inte mycket, dagarna rullar på ett fasligt tempo, jobb, matlagning och sen är dagarna slut känns det som. Har dock besökt Karlskogafesten för första gången, även om inte artisterna faller mig i smaken så lever stan upp, precis som nu när det är PIP.... var nyss nere på stan och lämnade kläder till Becca´s kompis Emelie och på väg hem så mötte jag hur många ungdomar som helst som var på väg från Nobel till festivalområdet... jag är nog knäpp men jag blir glad av att se dessa ungdomar leva upp och ha så roligt som dom har det, en kanonbra grej som tillför otroligt mycket till denna annars rätt tråkiga stad.
Kan väll känna mig lite dumsnål som inte går, mycket bra artister i år på PIP.

Träningen går väll sådär och med facit i hand borde jag ha skjutit på mitt tecknande av två årskortet som jag tecknade på Träningslagret....  men men så är det.
Var ute och sprang i helgen och i förrigår med Mikael, då sprang vi Bråtenjoggen som barnen har sprungit under alla sina år på Bråtenskolan..... oj oj oj säger jag vad jobbigt det var sista biten, mycket uppför.
I helgen blir det att ge sig ut igen, Tjejmilen närmar sig med stormsteg....

Nej nu blir det allt att slänga sig under täcket och läsa lite innan ögonlocken slår igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0