Träning

Nu ska jag ta mig i kragen igen med träning, dom sista sex veckorna har jag tränat lika med ingenting i stort sett av olika anledningar.
Men nu jäklar ska jag igång igen, om mindre än tre månader är det dags för tjejmilen så nu är det bara att bita ihop.
Men jag måste ändå säga att jag är rätt nöjd med året som gått som jag haft årskort på Träningslagret. Så mycket som jag tränat under året har jag nog aldrig tränat totalt under mina 40 år jag levt, haha.... och då finns det absolut mer träning att klämma in för att jag ska bli helt nöjd.
Om fyra dagar går mitt kort ut, men nu ska jag inte ge mig utan jag har förlängt mitt kort med två år till.... så nu är det bara att köra. Jag måste ha något som tvingar iväg mig och betalar jag för det varje månad då ska jag fasiken i mig träna också :).

Idag körde jag ett pass Indoor med Anna Lekberg som i instruktör, hur kul som hels.
Imorgon tisdag blir det en promenad och på onsdag ett pass Pump. På torsdag blir det en vilodag, men på fredag då ska jag ut o gå och jogga. Lördag blir en vilodag och på söndag gå och joggatime igen.... ja så ser min vecka ut, till veckan blir det att klämma in ytterligare pass på Träningslagret.

Nu är det bara tt köra tills semestern kommer då det får bli lite lugnare ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0