Varför varför varför...

Ja det är fortfarande frågan jag ställer mig varför livet ska vara så orättvist.
Det är inte rätt att någon ska drabbas av den sorg som nära vänner till oss drabbats av, det är så jävla fel helt enkelt.
Fem veckor sen det ofattbara hände och det känns som dom här veckorna varit såååååå långa.
Just nu känner jag både en ilska och ledsamhet i kroppen då det gör så ont i mig att se en hel familj lida så och jag vill bara kunna trolla och ställa allt tillrätta igen för dom.... men det kan jag inte hur gärna jag än vill.
INGEN ska behöva gå igenom något liknande som dom gör just nu......
Här sitter man och ibland gnäller över skitsaker som att Jonte sprider kläder efter sig, Rebecca sitter för mycket framför tv:n, Mikael ägnar sig för mycket åt innebandy´n och att en själv är rastlös.... men vad gör det jag har hela min familj kvar och det ska jag vara så glad över för den glädjen att få ha alla kvar i livet kan bara försvinna i ett nafs.
♥♥♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0