Äntligen

är jag bättre och ska jobba imorgon, gött gött.
Ibland då känner man att gud vad skönt det skulle vara att få vara hemma någon dag, men det kan jag säga gäller inte när man är sjuk iallefall.... så tråkigt att vara hemma nu har det gått så långt så jag är fruktansvärt rastlös istället.
Sjuknade in i lördags eftermiddag med över 39 graders feber....

I lördags eftermiddag kom Eva o Aqua (hennes hund) hit för en promenad med Olivia o mig, tror jag klagade hela promenaden som varade i ca 1,5 timme att jag hade ont i kroppen och det blev bara värre värre. Fattade inte alls att jag kanske höll på och bli sjuk eller rättare sagt var sjuk, tyckte bara det var konstigt att jag fick sån hemsk träningsvärk efter ett pass Bodypump i fredags... så dåligt tränad är jag ju inte, eller???
När jag kom in la jag mig i soffan under täckte och brassan för fullt igång och jag frös och då inte lite utan jag låg och skakade under täckte och hackade tänker. Fram med febertermometern och den visade just då på 38,8 kanske inte undra på att jag hade ont i kroppen som Eva sa när jag ringde och meddelade att ingen Melodifestival blev det hemma hos henne på kvällen. Nej istället blev det att ligga hemma själv och somna till den istället.
Min mamma som är gudomligt snäll och ställer upp på alla sätt och vis tog hand om Oliva efter att supersnälla Eva kom hit och hämtade henne o körde dit henne, skönt med goa vänner.
Var rätt gött när min familj kom hem i söndags eftermiddag och man fick lite liv i huset när jag låg nerbäddad i hög feber fortfarande.......

Tyvärr blev ju inte riktigt helgen vad jag tänkt mig, skulle ju städa, handla så allt var ok när familjen kom hem efter en härlig skidvecka i Trysil, men men ibland blir det inte som man tänkt sig.

Men som sagt nu är jag på benen igen och ser framemot att få komma tillbaka till jobbet och få komma igång o träna igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0