Helg helg

Ja då var snart helgen slut och som vanligt går den alldeleles för fort....

Fredagen avslutades med ett pass pump på Träningslagret och sen moffade vi i oss smörgåstårtebitar från Smakbiten, gott gott... Njuter av att träna ett pass på fredagen efter jobbet och sen gå hem och bara äta något gott och bara slänga sig i soffan.... det är livsnjutning det.
Mikael började jobba vid nio i fredagskväll, Rebecca skjutsade jag till Norbert och Jonathan åkte till Tobbe och lanade så det innebar en ensam fredag kväll..... men vad gör väll det när jag ändå är så trött så jag slocknar oftast tidigt i soffan :).

I lördags var det dags att ge sig iväg på första gången på fortsättningskursen med Olivia, kanonkul var det. Nyttigt både för matte o Olivia, på måndag är det dags igen.
En promenad med Mia blev det på eftermiddagen, så skönt i det underbara vädret.
Mikael kom hem några timmar på kvällen och åt lite med mig o Jonte innan det var dags för honom att återvända till jobbet och Mats :).
Älskar att äta lite gott på helgen då jag är en riktig matälskare, middagen bestod av ugnsrostad potatis och grönsaker och till det hade vi inbakad fläskfilé med vitlökskräm.... gott gott.

Vaknade tidigt idag och startade dagen med att läsa "Hypnotisören", kanonbra bok. Sen blev det en långpromenad med Mia o Olivia, kan det bli mer underbart än det vädret som varit idag.. så skönt.
Tänkte att jag skulle åka hem o få massor gjort sen men men det tyckte inte min kropp. Så det slutade med att jag har haft liggläge i soffan i stort sett hela dagen...
Orkade inte ens åka iväg o köra ett zumbapass idag, huvudet ville iväg men absolut inte kroppen och kroppen vann.... inte likt dig att hoppa träningen var Mikaels svar.
Har precis kollat klart på Solsidan och man kan inte annat än att sitta med ett stort leende när man sett det programmet, helt underbart....

Nu tar jag kvällen och fortsätter dagen som jag började den.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0