Listor....

är något jag gillar..... skriver listor på jobbet vad jag ska göra, skriver listor hemma när jag har mycket jag ska göra på en dag. För mig är det perfekt och då har jag koll på läget :)

Tycker själv att jag får alldeles för lite gjort under veckorna så nu ska jag börja med att skriva en lista på söndagen vad som ska var gjort under kommande vecka. För att inte bara ha en "tråklista" så ska jag även ha en "roliglista" också för att ha lite roliga saker att pricka av under veckan.....

Min "tråklista" för v.10 är följande:
Stryka bort tvätten
Tvätta i kapp (om inte tvättmaskin brakar ihop, luktade oroväckande i den tidigare idag)
Bära in alla strykta kläder i skåpen (avskyr detta)
Fixa tävlingsavgiftslista för våren -11 till Malin B
Rensa Jonte´s kläder
Bädda rent Jonte´s rum
Rensa bort alla skräpmail
Väggarna på övervåningen ska minst målas 1 ggr-

"Roliglistan" består av detta:
Träna måndag, onsdag, fredag o söndag
På tisdag, fika på "Som hemma" med Marie T
Kolla på Capri´s vår o sommar collection, onsdag
Ut o käka med goa arbetskamrater på fredag

Roliglistan kommer jag fixa galant får väll se hur det går med Tråklistan.....


Kommentarer
Postat av: marie

Tror du har lite för lång lista.....men jag ser fram emot att beta av roliglistan på tisdag kram

marie

2011-03-07 @ 08:38:26
URL: http://backastrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0