Lördag

o vilken underbar lördag dessutom..... solen skiner och det är klarblå himmel, blåser dock lite kallt men vad gör väll det om man klär på sig när man går ut:).

Vaknade av att jag tyckte att Olivia hade vaknat till och skulle upp för lite upptäcksfärd i huset. Men så var inte rikitgt fallet upptäckte jag försent så när jag sa till henne att komma tillbaka så tog hon det som att det var helt ok att hoppa upp till matte i sängen för lite morgonmys...... kan säga att hon la sig på hela kudden och borrade in huvudet i halsen på mig..... det är mys det, haha

I helgen har vi inga planer mer än att vi ska ta o fortsätta måla våran övervåning så att den äntligen blir klar.... får dock måla mellan all skidåkning som förgyller dagen också.

Ikväll blir det nog melodifestivalen, inte för att jag tycker att låtarna är bra men det hör liksom till att titta på det av någon konstig anledning. Innan det ska förhoppningsvis en god middag intas.....

Oh vad jag älskar sådana här dagar när man bara kan vara hemma och ta det lite för vad det är, inte ofta det händer i familjen Ek´s liv och det bästa är att imorgon är en likadan dag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0