Träning

Efter en veckas uppehåll i träningen känns det otroligt jobbigt att komma igång igen. I torsdags o fredags var jag otroligt sugen på att träna igen men då sa kroppen "NEJ JAG ORKAR INTE" och det efter min febertopp jag hade förra helgen. Är så typiskt att bli sjuk igen när man kommit igång så bra..... varför ska det nästan alltid bli så?

Jag är en person som kan bli nästan helt manisk när jag kommer igång med träningen då skulle jag kunna åka o träna varje dag om jag bara orkade... tur att kroppen säger ifrån, haha

Idag har jag Zumba o Bodybalance bokat och det känns otroligt tungt nu att ge sig iväg o träna, men jag vet ju att bara jag gjort det så är det så jäkla skönt.... får peppa mig själv under dagen att komma iväg.

Veckans träning blir enligt följande, om jag får plats på passen såklart....
Måndag: Indoorwalking
Onsdag: Easyline
Torsdag: Core o Zumba
Söndag: Zumba o Bodybalance

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0